Rusza kampania Warcraft: Armies of Azeroth na Indiegogo

Zespół WAA Team poinformował o rozpoczęciu zbiórki pieniężnej na modyfikację StarCrafta II - Warcraft: Armies of Azeroth. Twórcy zamierzają zebrać minimum 80 tysięcy dolarów.

Może to nieco dziwić, skoro mówimy tu jedynie o modyfikacji istniejącej gry, a nie zupełnie nowym tytule, jednak twórcy argumentują swoją decyzję wysokimi oczekiwaniami graczy i ogromem prac potrzebnym do stworzenia tego rodzaju produkcji. W pierwszej kolejności zebrane fundusze zostaną przeznaczone na artystów grafiki 3D oraz producentów prowadzących, ale wśród kosztów wspomniano też m.in. o sprzęcie czy oprogramowaniu.

Jak przy okazji prawie każdej kampanii, twórcy nie zapomnieli o wyznaczeniu celów dodatkowych oraz nagród za przeznaczenie określonej kwoty na produkcję WarCraft: Armies of Azeroth. Wspomniana podstawowa kwota pozwoli na zagranie ludźmi oraz orkami, a kolejne progi mają umożliwić dodanie dalszych ras i kampanii, przy czym przy przekroczeniu kwoty 410 tysięcy dolarów zespół zamierza przerobić bonusową kampanię The Founding of Durotar w pełnoprawną grę RPG w trybie kooperacji dla 3 osób. Co się zaś tyczy prezentów dla wspierających, standardowo wśród nich znalazło się uwzględnienie w napisach, jak również zaprojektowanie zawartości do gry (mapy, jednostki czy też kampanii) według naszego pomysłu. Wypada jednak zauważyć, że w porównaniu z podobnymi inicjatywami, progi te są bardzo wysokie (ostatni z nich wymaga przeznaczenia minimum 35 tysięcy dolarów).

Jeśli chodzi o samą modyfikację, to plany twórców zasadniczo się nie zmieniły – nadal zamierzają wydać darmową produkcję, wymagającą jedynie bezpłatnego StarCraft II: Starter Edition (bądź pełnej wersji gry, jeśli takową posiadamy). Oprócz odświeżonej zawartości trzeciego WarCrafta, w WarCraft: Armies of Azeroth znajdzie się kampania w trybie kooperacji dla dwóch graczy oraz system osiągnięć. Ponadto twórcy udostępnią narzędzia do tworzenia modyfikacji, nie będzie więc problemów z tworzeniem własnych map czy nieinteraktywnych scen z wykorzystaniem modeli i systemów wprowadzonych przez deweloperów. Wypada też zaznaczyć, że Blizzard nie ma bezpośredniego wpływu na produkcję ani też nie finansuje twórców. Niemniej WAA Team otrzymało od Zamieci pozwolenie na rozpoczęcie kampanii na Indiegogo i otrzymują wsparcie w kwestiach technicznych.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine


Klemens
2016-03-11 18:20:14